12 Mart 2013 Salı

Radyo dinle radyoyo kelimesi

Uzun süren yarışmanın sonuna doğru geliyoruz. Son 10 gün içine girdik diyebiliriz.

Genel olarak yorumum şu ki; Radyo dinle radyoyo anahtar kelimesinde verilen mücadelede birkaç arkadaş gerçekten bu yarışmada ilk 4 içinde yer almayı hak etti. Hatta kimisinin hakkı artık birinciliktir bile diyebilirim.

Eğer son dakikada bir sürpriz olup 3 gün link kasıp 4. gün birinci olarak ödülü alıp 5. gün ortadan kaybolan sitelerden biri çıkmazsa bu arkadaşlar hak ettikleri gibi ilk 4 içinde yer alacaklardır.

Olaya kendi açımdan baktığımda ise; yarışmada denediğim backlink stratejisinin başarıya ulaştığını gördüm.
Amacım, çok fazla güncellenmeyen şirket web siteleri için bir sistem geliştirerek bu siteleri en az maliyetle sürekli olarak tabela içinde tutabilmekti. Ve neredeyse bomboş sayılabilecek ve hiç güncellenmeyen bloglarım ile bu dakikaya kadar tabela içinde tutunmayı başardım diyebilirim.

Uzun lafın kısası;

Yarışmada yarışan tüm arkadaşlara hilesiz hurdasız bir yarışma çıkardıkları için ve ayrıca Delipoyraz'a bu kaliteli yarışmayı düzenlediği için teşekkürlerimi sunuyorum.

Son olarak; yarışma sonunda kim kazanırsa kazansın ayrı ayrı isim vermek istemem ama bir iki arkadaş benim gözümde yarışmayı kazanmışlardır. Onları da ayrı ayrı kutluyorum.

Saygı ve sevgilerimle,

R. Tolga AYTUĞ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder